četvrtak, 11. prosinca 2014.

John Wayne


John Wayne je poznati američki glumac. Rođen je 26. svibnja 1907. godine, u  SAD-u. Rodno ime mu je Marion Robert Morrison, (Nikad nije volio ime Marion jer je smatrao da je Marion žensko ime.) Jedan je od najpoznatijih glumaca svijeta. Snimio je više od sto filmova. Odrastao je u siromašnoj obitelji na selu.
U početku  je samo radio na sceni, i nije ni pomišljao na glumu, no polako se sve više upuštao u glumu. 1930. godine  snimljen je film pod nazivom ˝The Big Trail˝. Koji mu je donio i 1. glavnu ulogu. Svoj vrh doživio je snimajući ˝Poštansku kočiju˝ u kojoj je glumio glavnog lika i kojoj je dodjeljen Oscar. Tijekom života ženio se nekolko puta i imao je sedmero djece. Dobitnik je brojnih nagrada, neke od njih su i Oscar i 4 Zlatna globusa i dr.
Rečenica koju je izrekao prilikom zadnjih intervjuja: -Ne veselim se smrti jer ne znam kakav će Bog biti prema meni. Možda neće biti tako dobar kao što se nadam - i dodao kako bi mu bilo draže da ga, umjesto kao velikog glumca, pamte kao čovjeka koji je vjerovao u pravdu.
Umro je 11.lipnja.1979. godine, od raka gušterače.


Broj komentara: 7:

  1. Iako su ti filmovi veoma stari moj tata ih i dalje gleda .. Kaže da je to samo radi glumaca

    OdgovoriIzbriši
  2. on mi je najdraži glumac u svim vesternima

    OdgovoriIzbriši
  3. Znam ga,gledo sam vesterne s njima najbolji je,a i sada znam više o njemu :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Njegovi vestern filmovi su najbolji.

    OdgovoriIzbriši
  5. Gledala sam jedan film u kojemu je on glumio, odličan glumac

    OdgovoriIzbriši