četvrtak, 13. studenoga 2014.

Moji hobiji

Moj hobiji su karate i  izviđači. Karateom se bavim 8 godina. Često idem na natjecanja i kampove u razne dijelove Hrvatske a ponekad i izvan Hrvatske.  Ukupno imam 29 medalja, od kojih je 25 zlatna, 2 srebrna i 2 brončane. Imam viši zeleni  pojas, ( još malo pa crni :).Većina ljudi karate smatra jako nasilnim i opasnim sportom, ali više se možete ozlijediti na rukometu nego na karateu. Karate se često povezuje sa tučnjavom, ali bit karatea je obrana. Jako volim karate  i ne namjeravam odustati od njih (za sad). 



Osim karateom bavim se i izviđačima.
U izviđačima sam treću godinu. Stalno negdje putujemo i nikad nam nije dosadno. 
U početku nisam znala što bi mogli raditi na izviđačima, kad sam krenula shvatila sam da je to nešto posebno, od druženja s prijateljima koje bez izviđača nikad nebi upoznali pa sve do vezanja čvorova i signalizacije. Uživam na izviđačima jer gledam na svijet na drugačiji način i mislim da  bi svi trebali probati, a kad probate ne ćete moći odustati kolko će vam se svidjeti.


Nema komentara:

Objavi komentar